مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 12:322022-06-08اقتصادي

فارس من| اتوبوس های پردیسان افزایش می یابد/ فعال سازی پایانه مرکزی در دستور کار است


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه اکنون یک سوم اتوبوس های شهری به پردیسان اختصاص یافته است گفت: برای رفع مشکل شهروندان پردیسان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، به دنبال ثبت مطالبه ای با عنوان ضرورت افزایش خطوط اتوبوسرانی در پردیسان قم خبرگزاری فارس این مطالبه را از شهرداری قم پیگیری کرد.

محمدصادق زمانی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم در گفت وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه پراکندگی ساختمان ها در پردیسان برای ارائه خدمات اتوبوسرانی مشکل ساز است، اظهار کرد: پردیسان باید پایانه مستقل داشته باشد تا ساماندهی اتوبوس ها در قالب پایانه انجام شود و واحد اتوبوسرانی و نظارت و همچنین اتوبوس های گردشی نیز داشته باشد تا مشکل این منطقه رفع شود.

وی اضافه کرد: پایانه مرکزی پردیسان در سال های گذشته ایجاد شده ولی به دلیل عدم استقبال از سوی شهروندان بهره برداری از آن در سال های اخیر انجام نشده است و در حال حاضر با محوریت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم، ساماندهی این پایانه در دستور کار قرا گرفته است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: یک اتوبوس درون شهری برای شهرداری در ماه 50 میلیون تومان هزینه دارد اما درآمد هر اتوبوس 10 میلیون تومان است که این اختلاف هزینه های سنگینی را بر دوش شهرداری گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اتوبوس های پردیسان افزایش می یابد/ فعال سازی پایانه مرکزی در دستور کار است

فارس من| اتوبوس های پردیسان افزایش می یابد/ فعال سازی پایانه مرکزی در دستور کار است